Sen lisäksi että pidän kovasti makeasta, minusta on myös kiva näyttää makealta. Enkä nyt tarkoita makeaa sanan "cool" merkityksessä, vaan pikemminkin "sweet". Olen kerännyt erilaisilta herkuilta ja leivonnaisilta näyttäviä korvakoruja, ja niistä on virinnyt mielenkiintoisia keskusteluita niin ystävien kuin töissä asiakkaiden kanssa.

Juustokakut ovat iloiset ja piristävät esimerkiksi mustia vaatteita kummasta. Nämä olen hankkinut jokunen vuosi sitten Jyväskylän kädentaitomessuilta Mariel Design -nimisestä putiikista,

juustokakkukorvikset.jpg

Tämän kevään messuilta mukaan tarttui samaisesta putiikista jäätelökorvikset, joihin olen aivan hullaantunut! Työtoverini huolehti yhtenä lämpimänä päivänä, että eihän vain jätskitötteröni sula kuumuudesta. Näissä sitä huolta ei ole!

j%C3%A4%C3%A4tel%C3%B6korvikset.jpg

Kolmannet korvikseni olen tuonut Englannista, Yorkin käsityöläismarkkinoilta. Korujen mukana tuli varoitusteksti, joka kieltää syömästä karkit, vaikka kuinka olisin nälkäinen. Too bad, vaikka vaahtokarkeista kuinka pidänkin!

vaahtiskorvikset.jpg

Viimeisenä on armaimmat herkkukorvikseni, vai pitäisikö sanoa armain, sillä näistä kaikki alkoi mutta mokkapalojeni toinen puolikas on kadonnut. Sain korut lahjaksi toiselta työkaveriltani, mutta minä onneton menin hukkaamaan toisen! Se oli kai sotkeutunut hiuksiini tai tarttunut kaulahuiviini ja pudonnut tietämättömille teille.

mokkapalakorvis2.jpg

Oi mistä löytäisin mä uuden mokkapalan..?